Philips QP6650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP6650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TBLimburg 04-05-2021

Fijne trimmer

Geschreven voor: Philips QP6650

Fijn scheerapparaat, ligt gemakkelijk in de hand en is ook onder de douche te gebruiken. Fijne trimkop, die makkelijk te verstellen en te verwisselen is. Gaat lang mee zonder op te laden. Scheert niet zo glad als een scheermesje.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accuduur
  • Vele trim opties

OskarM 04-05-2021

Veelzijdigheid en gebruiksgemak zijn de pluspunten

Geschreven voor: Philips QP6650

De beste eigenschappen van de OneBlade zijn de veelzijdigheid en het gebruiksgemak. De OneBlade is geen directe vervanging voor een scheermes! Echter, met de OneBlade kun je veel meer: trimmen, contouren en scheren (semi glad). Je kunt de OneBlade weken gebruiken na 1 keer opladen en ook schoonmaken is supermakkelijk. Voor wie niet; iemand die elke ochtend zeer gladscheert. Voor wie wel; iemand die elke dag/week scheert, contouren doet en trimt.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Gebruiksgemak
  • Trimmen
  • Scheren (semi glad)
  • Contouren

Minpunten

• Geen vervanging voor scheermes

Walter 03-05-2021

Praktisch scheerapparaat met goed resultaat

Geschreven voor: Philips QP6650

Een degelijk en fijn apparaat en geeft een resultaat. Het scheerapparaat ligt fijn in de hand en is handig in gebruik. De batterijduur gaat lang mee en hij is snel opgeladen. Door de verschillende opzetstukken biedt het apparaat veel mogelijkheden en kan je het vaak gebruiken. Het enige nadeel is dat je er niet zo glad mee kan scheren als met een scheermesje.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Laad snel op
  • Batterijduur
  • Vele mogelijkheden met verschillende opzetstukken

Minpunten

• Scheert niet zo glad als met een scheermesje

Christian 03-05-2021

Ideaal voor gevoelige huid

Geschreven voor: Philips QP6650

Ik heb dit scheerapparaat nu een aantal weken en ik ben er erg tevreden mee! Bij mijn vorige apparaat moest ik vaak meermaals over hetzelfde stukje baard heen om het goed getrimd te krijgen, waarbij het nu in een aantal bewegingen weer strak is.

Daarbij is mijn huid gevoelig en ik heb snel irritaties bij scheren wanneer ik mesjes gebruik. Bij glad scheren presteert het apparaat ook goed. Weliswaar niet zo glad als wanneer je mesjes gebruikt, maar dus ook geen irritaties. Kwestie van dagelijks bijhouden dus!

Daarbij zijn er verschillende opzetstukken. In het begin is het even uitzoeken hoe het werk, zeker als je - net als ik - nooit een handleiding leest. Wellicht verstandig om deze toch even open te slaan. De opzetstukken zijn namelijk ideaal voor het bijhouden van lichaamshaar. Geen gehannes of kapotte huid meer bij het bijhouden van de oksels.

Ten slotte ben ik erg blij met de hardcover case. Ik reis regelmatig voor werk en daarbij is al menig scheerkam gesneuveld doordat deze is platgedrukt in de koffer. Dat is gelukkig verleden tijd.

Eén nadeel, maar dat is denk ik scheerapparaat-eigen. Bij het trimmen van mijn baard ligt de hele wastafel en alles daaromheen vol met haartjes. Als er een scheerapparaat met opvangsysteem zou bestaan was ik helemaal blij.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede trimmer

deTrimmer 03-05-2021

Serieuze trimmer die zijn werk goed doet

Geschreven voor: Philips QP6650

Mooi scheer- en trim apparaat, erg comfortabel in gebruik. De batterij gaat lang mee en hij ziet er mooi afgewerkt uit, kwaliteit spul. Trimmen op lastige plekken gaat erg goed en ik vind het erg handig dat er zoveel lengtes mogelijk zijn. Als je op zoek bent naar een van de betere trimmers waarmee je ook nog goed kan scheren kan ik deze Oneblade zeker aanbevelen, top apparaat.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Trimt en scheert soepel
  • Veelzijdig
  • Batterijduur

r. oel 02-05-2021

Super trimmer/scheerapparaat

Geschreven voor: Philips QP6650

Mijn ervaring is dat het een gebruiksvriendelijk en fijn product is om mee te werken. je kunt alle lichaamsbeharing of scheren of trimmen er zitten verschillende opzetstukken bij voor het trimmen van een baard of het bijwerken van bijvoorbeeld borsthaar of haar in de schaamstreek. Het scheren kun je met scheerschuim en zonder doen mijn voorkeur gaat uit naar met scheerschuim omdat er dan minder haren wegspringen, ook heb ik het idee dat ik dan gladder scheer als zonder schuim. Wat mij verder positief opgevallen is de batterij duur van het apparaat hij gaat een heel aantal keer mee voordat je hem op moet laden ik kan er gemiddeld bijna 2 weken mee doen zonder hem op te laden met dagelijks gebruik

Pluspunten

• Batterijduur
  • Vele opzetstukken
  • Scheergemak nat en droog
  • geen irritaties van de huid na scheren

Loovd 02-05-2021

Ideaal handzame trimmer en scheerapparaat inéén

Geschreven voor: Philips QP6650

Super fijne handzame trimmer en scheerapparaat inéén. Handige etui om de oneblade op te bergen of om mee op reis te nemen. Goed en strak scheerresultaat

Pluspunten

• Compact
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Je kunt geen reserve mesje in de etui meenemen

Marthijn 01-05-2021
  • Product gekregen

Fijn, Designvol en makkelijk scheer apparaat!

Geschreven voor: Philips QP6650

Ik heb dit product nu 4 weken en dit is echt een super aanschaf geweest. Het product komt in een eco vriendelijke doos gemaakt van maar 0,4 plastic wat toch best een knappe prestatie is. De OneBlade komt goed verpakt en beschermd goed tijdens vervoer. De OneBlade laat snel op en geeft dit goed aan op het digitaal display. Je kan de product makkelijk in de meegeleverde standaard opladen of direct aan het oplaad snoer zelf. Ik weet dat er diverse versies te koop zijn en zal zeker aanraden om het product aan te schaffen met de meeste opzet stukken. Ik gebruik zelf het liefst 1 product voor mijn lichaam. Deze versie is top voor borstkas, oksels en gezichts haar. Met de verschillende opzet stukken maakt het het erg makkelijk om de gewenste haarlengte te krijgen. Wat helemaal fijn is aan dit product is dat het water proof is en dus onder de douche kan worden gebruikt. Wel opletten met de snelheid van het scheren. Ik heb mezelf helaas 2 keer gesneden omdat ik te snel even hup hup wilde scheren voor het weggaan. Het product is enorm scherp wat goed is natuurlijk daarom koop je een scheermes. Bij deze OneBlade zit een super fijn stevig reis etui. Dit was ook voor mij een extra reden om deze versie aan te schaffen. Het product ligt daarnaast lekker in de hand, makkelijk te bedienen en geeft duidelijk aan hoeveel tijd er nog in de batterij zit. Ook het schoonmaken is makkelijk en kan volledig onder de kraan. Ik heb alle plus en min punten nog even op een rij gezet maar zou dit product zeker aanraden.

Plus Punten:
- Komt erg goed verpakt en kan zo tijdens bestelling niet snel beschadigen
- Mooi Design
- Eco vriendelijke door waar het product in binnenkomt
- Fijne handligging
- Water Proof. Fijn dat het product kan gebruikt worden onder de douch.
- Verschillende kopstukken (Gebruik graag 1 product die je kan gebruiken voor het hele lichaam).
- Erg scherp mesje
- Voor een elektrisch scheer mes, is het het beste die komt bij een daadwerkelijk scheermesje. Scheert erg diep en de haartjes blijven langer weg.
- Het schoonmaken van het product is ontzettend makkelijk
- Mooie houder voor opladen en makkelijk reis etui
- Digitaal display erg duidelijk
- Snel opgeladen
- Gebruikt voor body/buik/borstkas, oksels, baard en op alle plekken heeft het product echt zijn werk goed gedaan met precisie

Min Punten:
- Het mes is zo scherp (Wat een goed punt is) dat even snel scheren voor het weggaan of nog even snel iets bijwerken lastig wordt, Ik heb mezelf tot 2 keer gesneden (wat mijn eigen fout was want ik wilde gewoon te snel voor het weggaan). Je moet gewoon even de tijd nemen en rustig scheren en dan werk het product prima.
- Het is soms een lastig om de verschillende kopstukken aan te brengen. Ook hier moet je de tijd voor nemen en niet even snel snel willen want dan lukt het niet en kan het zijn dat je het product beschadigd.
- Jammer als je de box opent waar het product in komt er een tekst in staat in diverse talen maar niet in het Nederlands terwijl Philips toch wel Nederlands trots is.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Fijne Hand ligging
  • Water Proof
  • Duidelijk display

Minpunten

• Soms lastig kopstukken aan te brengen

Acreed166 01-05-2021

Dagelijks scheren met plezier

Geschreven voor: Philips QP6650

Scheren met de oneblade is zo makkelijk dat tegenwoordig tandenpoetsen nog meer werk is. Tevens krijg ik geen bultjes met na het scheren wat ik met een normale scheermesjes wel kreeg.

Niet gebouwd voor lange baarden.

Pluspunten

• Scheer gemak

Minpunten

• Terugkomende kosten bij de mesjes.
  • Prijs

FthTester 30-04-2021
  • Product gekregen

Stevige apparaat met lange batterijduur

Geschreven voor: Philips QP6650

Allereerst valt de elegante design van de OneBlade Pro mij direct op. Hij voelt stevig aan en straalt luxe uit. Qua grootte ligt het precies goed in mijn hand. Er is een oplaaddock meegeleverd met het apparaat, waarmee je het apparaat vrij gemakkelijk kunt opladen door het simpel erop te plaatsen.

Bij het scheren van mijn baard merkte ik dat hij vrij gemakkelijk de haren knipt zonder dat het apparaat ook maar aan snelheid/performance verliest (ook na langdurig gebruik). Bij zowel nat als droog scheren irriteert hij de huid niet. De OneBlade kan je naar beide richtingen gebruiken wat ook erg fijn is, zodat je geen moeilijke bewegingen hoeft te doen bij het scheren. Ik zag bij het scheren duidelijk dat de Oneblade (kam) het huid goed beschermt en geen bloedingen veroorzaakt.

Het apparaat gaat op een batterij lading meer dan 10 keer lang scheren mee (als we uitgaan van 10-15 min. per scheerbeurt).

De OneBlade kam blijft verder goed op zijn plek ook als je bij het scheren een beetje kracht uitoefent. Ik heb het apparaat gebruikt voor mijn baard en lichaam en vind de performance tot nu toe heel goed. Het is een pluspunt dat er ook een lichaamskam en een precisiekam met 14 lengtestanden is geleverd. Je kan met dat laatstgenoemde snel schakelen tussen verschillende lengtestanden en de huidharen op gewenste grootte scheren.

De enige minpunt wat ik wil opmerken is dat de reisetui te klein is, waardoor niet alle onderdelen van het apparaat erin passen.
Dit wil ik als verbeterpunt meegeven. Over het materiaal en kwaliteit van de reisetui ben ik verder positief.

Pluspunten

• Zeer lange batterijduur met percentage weergave
  • Zowel nat als droog te gebruiken
  • Irriteert de huid niet en veroorzaakt geen wondjes
  • Kwaliteit van scheer performance
  • Extra onderdelen zoals precisiekam, lichaamskam

Minpunten

• De reiskoffer is te klein

E137 30-04-2021

Fijne vebeterde versie van oneblade

Geschreven voor: Philips QP6650

Erg fijne "vernieuwde" versie van de oneblade.
Fijn om op het schermpje te kunnen zien hoe vol de batterij is. Het is handig dat de kop verstelbaar is in trimlengte.

Pluspunten

• Led schermpje met batterijduur
  • Verstelbare kop in trimlengte

Minpunten

• Haartjes schieten alle kanten op

Rajeen 30-04-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips QP6650

Ik gebruik dit product nu een zestal weken en ben erg tevreden mee! De baard trim optie met bijbehorende precisiekam helpt gemakkelijk mijn gezichtshaar tot op de millimeter bij te werken. Ook kan je het product mee onder de douch nemen en je lichaamshaar gemakkelijk verwijderen, het glijd als het waren gemakkelijk mee over de huid (heel fijn).

• Gerbuiks vriendelijk
  • Batterij

Minpunten

• Geen meebewegende scheerkop
  • Opberghoes te klein

Wil 28-04-2021

Hoge precisie

Geschreven voor: Philips QP6650

Een goed en degelijk product. Het apparaat ligt goed in de hand en is daardoor makkelijk handelbaar. Het wordt geleverd met verschillende opzet stukken en een handig opberg doosje. Hierdoor is het apparaat makkelijk mee te nemen op reis.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Meerdere opzetstukken
  • Handige reis etui

Minpunten

• Zuigt geen haren op

AdamHofsteden 28-04-2021

Top product!

Geschreven voor: Philips QP6650

Ik gebruik de Philips Oneblade Pro nu al een tijdje en het resultaat is verbluffend. Mijn scheermesjes heb ik de deur uitgedaan, omdat de Oneblade voldoet aan mijn verwachtingen. De scheerfunctie werkt prima en ik kan precies te werk gaan. Ik gebruik het voor zowel mijn gezicht als lichaamshaar en heb geen last meer van irritaties.
Het apparaat komt met verschillende opzetstukken en een handige opbergetui. Doordat het vrij compact is, kan het gemakkelijk overal mee naar toe.
Opladen gaat snel en batterij gaat lekker lang mee.

Pluspunten

• Compact
  • Goed scheerresultaat
  • Handig opbergetui

robin1989 28-04-2021

Het ontbrekende product in de badkamer

Geschreven voor: Philips QP6650

De Philips OneBlade Pro is het ontbrekende product in de badkamer. Het is een all-in-one product voor het scheren en trimmen van gezichts- en lichaamshaar. De koppelstukken maken het eenvoudig om de ideale lengte in te stellen. Ik kan niet meer zonder.

Pluspunten

• Precisie
  • Koppelstukken

TonH 27-04-2021

Een zeer betrouwbaar en handzaam product

Geschreven voor: Philips QP6650

Ten eerste moet ik zeggen dat de eerste indruk qua design erg goed is en handzaamheid erg goed is.
Om een zeer glad resultaat in het gezicht te krijgen adviseer ik toch en andere methode want je houdt wel een stoppelbaard als resultaat over.
Voor de overige zaken als contour bewerking zoals bakkebaarden en nek werkt hij uitstekend en door zijn goede handzaamheid zeer precies en huidvriendelijk.
Scheerdiepte perfect en zeer eenvoudig af te stellen en tevens zeer makkelijk te verwijderen als je een ander opzetstukje wil plaatsen om de rest van het lichaam te kunnen scheren.
Voor de rest van de lichaamsbeharing is dit zeker een zeer handig apparaat goed in te stellen op de juiste haarlengte echter bij hele zware haargroei neemt het iets meer tijd in beslag.
Ook na een lange scheerbeurt is dit apparaat nog niet leeg en kan nog meerdere malen mee voordat hij opgeladen dient te worden wat overigens heel erg snel gaat, erg handig is het digitale display.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Lange levensduur batterij en zeer snel op te laden
  • Werkt ook nat heel erg goed
  • Zeer precies mee te werken

Minpunten

• Zware lichaamsbeharing duurt wat lange

steffanw 27-04-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips QP6650

Geweldig apparaat, scheert goed glad en makkelijk in te stellen op diepte .
goeie accuduur en bij dagelijks gebruik is 1 keer opladen in de week voldoende.

Kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• compleet
  • licht

Erjon7 26-04-2021

Very Good

Geschreven voor: Philips QP6650

Philips OneBlade Pro QP 6650 is een fantastisch hulpmiddel voor het scheren en aanpassen van de kleine details van de baard en het haar. Het heeft een zeer elegante en beheersbare stijl. De batterij laadt erg snel op en heeft een zeer lange levensduur, plus de batterij is erg sterk waardoor het scheren erg snel en perfect is. Ik gebruikte het zowel op het lichaam als op de baard en om de wenkbrauwen in te korten, en ik heb een optimaal resultaat gehad. Ik raad dit product ten zeerste aan.

Vdheuvel89 26-04-2021

Erg fijn product

Geschreven voor: Philips QP6650

Erg fijn scheerapparaat. Werkt erg goed en scheert zeer precies. Voor al het lichaamshaar te gebruiken. Ook heet hij zeer fijne hulpstukken en de batterij heeft een lange levensduur

Pluspunten

• Batterij
  • Ligt fijn in de hand

Mokumer123 26-04-2021

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips QP6650

OneBlade is een practisch apparaat, doet wat het moet doen, zonder opzetstuk ook erg handig om de baard contouren mooi en strak te krijgen. 3 maanden in gebruik, hoeft niet vaak opgeladen te worden.

• Precisie
  • Accu

Kevlev 22-03-2021

Fijn apparaat

Fijn apparaat. Trimt fijn en trekt niet
Er zitten ook veel Handige hulpstukken bij welke je voor diverse doeleinden kunt gebruiken .
Dit maakt het een makkelijk en compleet apparaat.

Pluspunten

• Trimt goed

Minpunten

• Maar een beetje lawaai

DV1990 20-03-2021

Multifunctioneel en prima scheerresultaat

Wat ik altijd het nadeel vond van de (gezichts) scheerapparaten van philips is dat deze de langere gezichtsharen niet goed mee namen. Als ik me een dag vergat te scheren, bleven dan altijd de wat langere stoppels staan. Met deze trimmer hoef ik met niet dagelijks te scheren en heb ik toch een nagenoeg glad resultaat zonder huidirritatie.

Pluspunten

• Neemt zowel langere als kortere haartjes mee.
  • lange accuduur
  • waterbestendig

Minpunten

• huid niet perfect glad
  • geen neustrimfunctie

LimTim 14-03-2021

Premium scheerapparaat voor gezicht en lichaam

Kwalitatief hoogwaardig scheerapparaat voor zowel het gezicht als lichaam. Het scheerapparaat is gebruiksvriendelijk, ligt goed in de hand en heeft een zeer goede batterijduur. Het scheerresultaat was echt boven verwachting, zeer strak en vrijwel in één beweging. Ook erg tevreden over de multifunctionaliteit van het apparaat, je kunt het voor je lichaam gebruiken maar ook voor je gezicht, zowel nat als droog. Er zijn meerdere opzetstukken, o.a. een trimmer die in lengte verstelbaar is. Zeer tevreden : )

Pluspunten

• Strak resultaat
  • Batterijduur
  • Ligt goed in de hand
  • Kwalitatief hoogwaardig

MJansen026 14-03-2021

Het product is nauwkeurig en stijlvol

De Philips OneBlade Pro is echt een geweldige vervanger van een traditioneel scheermes of normaal scheerapparaat. Sinds het gebruik van de OneBlade Pro heb ik veel minder ingegroeide haartjes en ontstekingen op mijn gezicht en lichaam.

Pluspunten

• Accuduur
  • Handzaam
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Kan wondjes maken in dunnere huid.

Martijn 12-03-2021

Eenvoudig, veilig en doelgericht trimmen en scheren

Eenvoudig trimlengte instellen en via de batterij-indicator zie je of het apparaat opgeladen moet worden voor een volgende trim/scheerbeurt. Makkelijk in gebruik en scheren zonder sneeën.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veilig en doeltreffend

Minpunten

• Geen variatie in oppervlakte scheermesje